Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, October 6, 2011

Realiti lawan Iklan

Emm.. Ini lah rupe burgernya apabila telor beli burger kat kedai makanan segera. Gambar sebelah kanan tu gambar burger kat iklan, gambar sebelah kiri pula, gambar burger yang selalu telor dapat. Asyik tak same aje. Betul kan? Mesti korang pun perasan juga kan. Ish ish ish...

Nasib baik la rupe dan rase telor kat burger sentiasa sama tak kira kat gambar atau realiti. Bagus la telor nie. Tak macam kawan-kawannya iaitu si roti, si daging, si keju dan si sayur. Selalu tak same. Hehehe

9 comments:

ayong said...

telor..telor..nseb baek ko telor..

rudy syah said...

Gambar sebelah kanan tu gambar burger kat iklan, gambar sebelah kiri pula, gambar burger yang selalu telor dapat.
bukan gambar yg blah kiri tu gambar iklan ke..??

deqla manjew said...

ye btl2...biase la iklan...auta jew lebey...

-abgtelordibasuh- said...

rudy syah: Alamak! Silap la pula. Heheh. Ni mesti sebab telor nak tunjuk hebat depan si roti, si daging, si keju dan si sayur, tak pasal2 mereka pula yang ketawakan telor. Hahaha

Pn.Mieza Fadzly said...

selalunya mcm tula..iklan nk gud2 jer..huhuh :P

cik fara said...

realiti mmg menyakitkan.huhu.

kuah kacang said...

ni barula indah kabor dr rupe.. hehe

niza said...

Telor wat post telor..haha....

Cik tikah said...

semua tipu kan. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...