Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, October 20, 2011

Dilarang minum minuman yang memabukkan

Kenapa kita terutamanya umat Islam dilarang minum minuman yang memabukkan? Haa... Jom kita tengok kenapa.








Mak aihh... Macam ini sekali kawan-kawan kenakan dia. Itu le. Saper suruh mabuk lagi sampai tak sedar diri. Kan dah kena. Haha.. Mabuk lagi, kena lagi. Mabuk lagi, kena lagi. Sampai la insaf. Kalau tak insaf-insaf juga, penampor aje bagi. Haha..

5 comments:

Muhammad Azwan said...

giler jahat member dia nie...

mai la singgah nengok telot...khas untuk telor dibasoh...heheh

http://azwan-dwan.blogspot.com/2011/10/goreng-telor-dadar-kembar.html

piko said...

bingung punya mat salleh..-.-''

Mila Ahmad said...

ni makan dia hahaha...

-abgtelordibasuh- said...

Muhammad Azwan : Terima kasih :-)

kisah hati said...

masa die pakai stokin wane wani tu dah lwak abes haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...