Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, October 28, 2011

Cara tido yang betul

Korang pernah tak alami situasi macam ini ketika nak tido? Pakai selimut, panas le pula. Tak pakai selimut, rase sejuk. Alih-alih, bila letak selimut kat kaki, Ehh.. ok le. Best aje tido. Rase panas dan sejuk suam-suam kuku aje. Hehe. Ingatkan telor sorang aje yang alami benda ini, rupa-rupenya orang lain pun sama jugak. Kita serupa.. Kita serupa.. haha..

Dikopi dari tehfunneh

13 comments:

cokolatmuss said...
This comment has been removed by the author.
iekasub said...

kita sama jugakkkkk.hahah

lionteen said...

kihkih. same.

Mila Ahmad said...

setuju, org pun mcm 2 gak.

normala_ali said...

heheheh samala kita.. mula2 jia berselubung selimut pastu bngun selimut hilang. :P

sOFiAn said...

haha....terbaek!

Abang Long said...

Salam...sama gak..tapi, bila dah tengah malam or awal pagi, mula la menggigil cari selimut huhu

annyss said...

mmg btol laa.. haha.. mcmana tau neh?

Mr feckry said...

gua pun kengkadang cam tu

Ana Farhana said...

betoiii nihh...

ashela said...

yezza. cth cm nek bus, sy jz cover kaki je. then, boleh tdo nyenyak..xpyh nak pakai selimut2 segala. ;)

pikah W said...

samelah kat sini yee!!!~~

Xeera Nazira said...

hahaha. kita pun sama la telor.
memula sebelum nak tido memang selalu letak selimut kat kaki je. dah tengah2 malam, bru mula nak carik selimut.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...