Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, October 7, 2011

Korang takut tak?

Cube korang tengok video ini dan bayangkan korang berada di depan pintu tu. Korang rase apa? Mesti rase takut kan. Dah agak dah. Hehehe.. Telor pula? Emmm... Telor takde la rase takut. Sebab telor tak bayangkan diri telor berada di depan pintu tu. Haha..

7 comments:

Fina Fento said...

sib baik tak takut hehe

error said...

Mana videonya??

-abgtelordibasuh- said...

videonya tak keluar ke? Emm.. ok pula kat sini. Takpe. Kita test tembak masalah (trobleshoot) kat sini. Browse guna HP atau web browser?

iekasub said...

smart2 :D

Athirah Ab Razak (Tiera) said...

xdpt tgk pape ponn..

-abgtelordibasuh- said...

Athirah Ab Razak (Tiera): Tak dapat tgk juga? Emm.. nanti telor siasat ya kenapa video ni tak nak jalan. Nak kena video ini. org suruh jalan, dia tak nak jalan pula :-)

Athirah Ab Razak (Tiera) said...

x aci saye xdpt tgk huk3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...