Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, October 8, 2011

17 cara ikat kasut

Laa.. telor ingatkan hanya ada dua tiga cara aje untuk ikat tali kasut. Rupe-rupenya ada sampai 17 cara untuk ikat. Waduh waduh waduh... Nampak sangat telor agak ketinggalan zaman. Hehehe






12 comments:

rudy syah said...

Nice..!!

laskar pelangi said...

awesome!

cik_miemy said...

cumel~!

♥ norlida ramli ♥ said...

ohsem nya!!! aku main ikat je tali kasut yg penting tak tercabut.hakhak

Bit Zamri said...

boleh cuba ni.. :)

♪ cik katak ♪ said...

nice tapi tak rajen lah nak pakai kasut bertali ni..~

misyamissyou said...

dulu zaman skola ikat kasut dg care yg ke 9 tu..huhuu cpt.. :)

fasya said...

ala..gmba je..igtkan de tnjuk care skali.. ~

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

super coolio!

-abgtelordibasuh- said...

fasya: Ehh.. bukan ke gambar ini ada tunjuk sekali cara nak ikatnya :-)

BLADE EDGE said...

lepas2 ni blh la try... menarik jer cara2nya..

Muhammad Azwan said...

gamba 6 dan 9 penah buat mase kt sekolah dulu...giler kentang..sume nengok pelik je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...