Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, October 15, 2011

Mana satu yang pusing laju?

Haa.. Mana satu yang pusing lebih laju? Si A atau si B? Telor kate si A pusing lagi laju dari si B. Tak caye, korang tengok la sendiri. Mesti si A pusing lagi laju dari si B. Hehehe

10 comments:

sis92 said...

wahaha pening sudah
tapi kenapa sis pandang a, b laju
pndang b, a laju
haha

DuniakuAbstrak said...

kepala aku pusing paling laju ni

ZaroL said...

errrh!!
aku rase dua2 tak laju...haha.

Anis anak wong said...

nk copy paste..mntk izin

-abgtelordibasuh- said...

Anis anak wong: Boleh nak copy paste. tak ada masalah. Sebab saya pun copy paste dari internet juga :-)

cik kunang said...

rase mcm dua2 sama laju je..haha :)

deqla manjew said...

argghhh pening! da la kepala ngah pusing, nyesal pulok bukak tgk! hekhek

MaiC0m3yL92nd said...

rase mcm A yg laju but btol ckp pengomen pertama, klu pndg A, B yg laju... klu pndg B, A yg laju~

Norasiah Nasir said...

biji mata i yg laju bergerak sbb dok perati mana yg laju.,..apajwpanyer?

abg deen said...

fening lalat laa... he....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...