Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, October 8, 2011

Poster kesedaran sivik

Poster kesedaran sivik "mari kita menjadi manusia dalam pengangkutan awam" yang paling stylo mylo sekali pernah telor tengok setakat ini. Point yang hendak disampaikan terus tepat menusuk kalbu. Hebat.. Hebat.. Harap-harap korang tak termasuk senarai macam dalam poster tu ya. Kalau termasuk jua, korang yang mana satu ya? Yang katak ke, yang ayam ke, yang kerbau ke.. Share-share la. Haha..





5 comments:

-abgtelordibasuh- said...

Saya abgtelor. Telor takde dalam kategori tu. Tapi mak telor ada. Sape mak telor? Itu.. Si Ayam. Adoii.. Muahaha..

KUTU.YANG.LAWA said...

hehehe comel2 :P

BLADE EDGE said...

mesejnya mmg jelas drp poster ni. kadang2 terfikir jugak, mmg betul pun. adakalanya sesetgh manusia ni ada yg bersikap tak mcm orang or blh jugak kata mcm binatang bila berada di tempat2 awam.

MaiC0m3yL92nd said...

sumer ada mksd msg2..bergune giler laa...pengajaran yg amat2 nih..

-abgtelordibasuh- said...

:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...