Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, October 14, 2011

Ehh.. Macam mana boleh jadi macam ini?

Haa... cube kome teka bagaimana basikal ini boleh jadi macam ini? Pelik kan? Hehehe. Nak klue? Boleh.. Telor boleh bagi. Klue nya adalah ini gambar real. Bukan gambar diedit-edit guna photoshop. Jadi kome teka la lagu mana basikal tu boleh ada kat situ? Telor dah cuba teka dah. Jawapan nya mestila telor salah teka. Hehehe.


Jangan klik link ini sebelum jawab ya. Tak best la main tipu... Hehehe



Laa.. macam ini rupanya. Nampak sangat diorang ini dah tak ade kerja nak buat. Haha..

9 comments:

H Y D E said...

cisssss....

misyamissyou said...

kurang kerja agaknye..haha

Kumbang Jingga said...

nk bagi org lalu situ kagum kot

ZieSalikan said...

sengal

ZieSalikan said...

sengal

error said...

ni mesti basikal nih cari pasal.. parking merata2.. kn dh kena "clamping" dekat tiang lampu... hahaha...

sis92 said...

kurang asam haha :)

farhan said...

wahaha..lawak

Hafiza Omar said...

muke dorg cam gelak kejam je..kene prank ke ape tuan empunye beskal tu?haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...