Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, October 10, 2011

Baju dalam lelaki

Ehh.. lelaki pun ada baju dalam juga? Kenapa lelaki perlu pakai baju dalam juga? Ish ish ish.. pelik-pelik sungguh orang jepun ni. Ada-ada sahaja rekaan mereka. Hehehe. Ada sapa-sape yang tahu bahasa jepun? Boleh la tolong telor translatekan apa iklan ini kate. Yang telor tahu, baju dalam lelaki ini didatangkan dalam 6 warna yang menawan. Haha..









9 comments:

Amanda Sasha said...

mesti telor pun teringin nak cuba kan. kekeke

BLADE EDGE said...

ishhh... tak nak laa...

Cik tikah said...

aik.. pelik bebenor.. untuk pondan kot. hehe..

nurkaloi said...

untuk kesihatan kowt

tak punn buat khas untuk lelaki yg nak jadi perempuan

nur asiyah said...

HAHAHA mocam mocam!SERAM

kisah hati said...

bile dah kawen,dialog yg terjadi mgkim mcm ni.."ni u punya,eh ni i punya.." haha

Nor Ain said...

wah..ape lg telur bleh la u beli..hikhikhik

pencinta ilmu said...

hihihi....mai pilih yg mana satu

Awan Biru said...

Apakah sengalnya orang Jepun ni. Kata maju.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...