Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, October 3, 2011

Haiwan yang tidak halal

Ini adalah dua haiwan yang tidak halal di dalam agama Islam. Walaupun comel, tetap tidak halal juga ya :-)





13 comments:

mamawana said...

Goli den....

Famili Ceria said...

babi ka yang sekor lagi tue?

Jom terjah sini:
1)Apabila Butang “Mute” Wujud Dalam Dunia Realiti
2)Kena Kejar Sebab Mandi Bogel
3) Bagaimana Nak Bagi Gigi Kuning Jadi Putih?
4) Porno Bagi Kesan Buruk Kepada Otak

Ain Asrar said...

ni bukan kategori comel dah ni huhu

HadiJurimi said...

gambar no 2 tue serius cam babi

Miss A said...

haha,kelaka kot.siannn kt dorg.takpe,ALLAH ade menyimpan rahsia knpe kte tak boleh pgg ang bela dorg kan. :)

rudy syah said...

gambar no 4 best..
anjing tu jelir lidah kat babi..
hahahahaha...

oli-go said...

waaaa..mane ade comel...hadoii..

nurkaloi said...

anjing comel jugak laaa
lau si babi tu
tak tawu comel tang mane

Sky Eater said...

halal utk dipegang,haram tuk dimakan
:)

beyoh said...

cmnela blh jd kawan plk 2 eko ni..
kerja kosong:
http://jurutypistpro.blogspot.com/

Elazas Lurun said...

Even die haram,haiwan tetap comel :)

epalejau said...

serius comel gambar2 ni.. :)
suka tengok!!
haiwan yang haram tu pun reti nak bersahabat kan?:)

a_a said...

hanya si haram nak berkwn dgn yg haram...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...