Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, January 7, 2012

Waffle Ayam

Tak tahu nak masak apa hari ini untuk makanan ringan? Apa kate kita cuba masak waffle ayam hari ini sebagai makanan ringan. Follow aje cara memasak seperti yang ditunjuk.





Tada... Dah siap pun waffle ayam ini. Nanti kalau korang dah cuba masak waffle ayam ini, bagitahu telor sedap atau tidak ya. Kalau sedap baru telor cuba masak. Kalau tak sedap, tak nak la cuba. Haha.. Tapi rupa nampak macam sedap aje kan? Yum yum yum..

Dikopi dari buzzfeed

6 comments:

rudy syah said...

telur dah mcm MasterChef jek...

kisah hati said...

nak makan ayam...huhu

Chenal said...

kreatif niee..bleh cuba!

shera haifa said...

haha..macam2 laa.. asl kreatif je smua jdi

BLADE EDGE said...

hampeh btul... bubuh telor kangg!! LOL

-telordibasuh- said...

BLADE EDGE : Haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...