Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, January 16, 2012

Anjing Lari

Anda pernah tengok anjing lari tak? Kalau belum, makna nya anda belum pernah lagi dikejar anjing. Haha..

Video ini menunjukkan betapa lajunya anjing bila lari. Anjing ini sedang lari sekitar 48 km/j. Kalau tak tahu 48 km/j tu laju mana, bila naik kereta nanti, bawa kereta sehingga meter kelajuaan nya mencecah nombor 48 kat meter. Haa.. macam tu la kelajuan anjing ini sedang lari.

Jadi jangan dok gatal-gatal tangan nak menyakat anjing. Sebab kalau kena kejar nanti, memang confirm tak dapat nak lari melainkan anda seorang pelari pecut bertaraf olimpik. Haha..

6 comments:

marina anakcikbob said...

30 kmj kot

marina anakcikbob said...

tapi boleh laju lagi

-telordibasuh- said...

30 tu dalam mph. Kalau dam kmj, 48 kot. Hehe. Yup. Betul. Anjing tu macam lari sambil lewa aje. Boleh lari lagi laju tu. Haha..

koala said...

ni leh tapau moto ex5 ni.. laju2.. haha..

epalejau said...

teringat epal penah kena kejar anjing dulu..tobat..nasib baik dia tak lari 48km/j tu...mampos i nak lepas..

EpicMan .TheSeries said...

Alaa... anjing tu macam anjing pelari pecut jugak xD... hahahaha , btw aku nk test kena kejar anjing nanti... tapi aku nak kena kejar anjing kontot je... hehehehe

FOLLOW MY FACEBOOK : http://www.facebook.com/yoyowassup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...