Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, January 19, 2012

Review Movie: Real Steel



Real Steel

Director: Shawn Levy
Cast: Hugh Jackman, Evangeline Lilly and Dakota Goyo
Genre: Action

Time: 127 mins


Synopsis:
Filem di mana seorang anak, Max yang ingin mengenali ayahnya, Charlie yang telah tinggalkannya semasa kecil lagi bersama ibunya. Kini setelah ibunya meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya, Max di tinggalkan sementara waktu kepada ayahnya sebelum ayahnya "menjual" anaknya itu kepada keluarga biras. Hasil dari "perniagaan" itu, Charlie membeli sebuah robot, Noisy Boy untuk di masukkan di dalam suatu perlawanan di antara robot2.

Review dr








5 comments:

pha is said...

memang best.. nak nangis woo aku tengok... touching part bapak ngan anak masa lepas lawan zeus... hehe

| telOrDigOreng | said...

nak nangis ke memang dh menangis..haha. ape2 pun mmg bez :)

Petai The Puteq'eu said...

Aku tgk movies ni 2kali kat PW....mmg best~

BLADE EDGE said...

e. sanggup pi tgk kalo telor blanja lg...

hehehehehe :-D

| telOrDigOreng | said...

awok pun torrent jer..(jauhi cetak rompak)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...