Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, January 15, 2012

Bihun Sup Utara

Semalam tengah hari telor lapar. Jadi telor pi la pusing-pusing kat pekan Salak Tinggi lama. Tengah dok pusing-pusing, telor ternampak satu banner promosi makanan yang baek punya. "Bihun Sup Utara. Tak la berapa sedap sangat. Tapi cuba dulu baru tau". Huyyoo.. Stylo mailo iklan dia.

Apa lagi, Telor pun singgah la restoran ini. Nak merase bihun yang dikatakan "Tak la berapa sedap sangat. Tapi cuba dulu baru tau". Haha..



Tadaa... ini la rupanya bihun dikatakan "Tak la berapa sedap sangat. Tapi cuba dulu baru tau". Haha.. Nampak macam sedap juga. Yum yum yum.

So, macam mana rasenya bihun ini telor? Okeh. Rasenya.. Emm.. sebijik macam slogan dia. "Tak la berapa sedap sangat". Haha..

.

6 comments:

koala said...

klau telo blnje agi sdap.. huahuahua

saffiya_aleesya @ echa said...

nampak macam biasa2 jer..kuah pun cair2 jer..tapi kalau dah lapar tu bedal jela hehehe

zariq said...

telo ni duk area mane?mcm dekat je dengan saya..huhu

niza said...

Eh..bkn kata hari tuh sdp ke?..hehe

-telordibasuh- said...

zariq : telor duk kat atas kerusi. Haha.. Telor duk kat BBST

niza : Err.. Hehe..

zariq said...

-.- dekat je rupenye telot ni..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...