Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, January 5, 2012

Gelas Pagi


Apabila suhu sejuk diwaktu pagi, gelas ini akan menunjukan muka mengantuk. Apabila dituang air yang panas (teh atau kopi) ketika bersarapan, gelas ini kan menunjukkan muka ceria dipagi hari. Hohoho.. Hebat kan?

Tapi awas! Gelas Pagi ini hanya sesuai untuk mereka yang suka bangun pagi sahaja ya. Bukan telor yang kate ya. Pereka gelas ini yang kate sendiri. Tak caya, berikut adalah motif beliau semasa mereka gelas ini.

"Cool Morning Mug by designer Damion O'Sullivan for people like me who always need time to wake up".

Betul tak telor kate gelas ini direka untuk mereka yang suka bangun pagi aje? Betul kan. Haha..

Berminat dengan gelas pagi ini? Kalau berminat, gelas pagi yang berharga $29 atau RM 91 ringgit seunit ini boleh secara online di sini. Dah beli, jangan lupa pula bangun pagi ya. Haha..

Dikopi dari bonjourlife

9 comments:

Puteri Bt Ahmad said...

cumel!!

saharinasaharudin said...

cool la mug ni :)

nabil said...

mana nak dapat ni. best jugak kalau ada satu

MajAd said...

nk kne bli satu ni(mcm slalu bgn pg je)hahaha...

E Ja said...

suke2!! =)

ZaroL said...

Wahhh..ada cawan ni bole slalu bgun pagi. NAk ! NAk !

Cik Sizu said...

mahal ok mug rm91..tapi tu la yg buat mug ni unik, cam org la jugak terkejut bangun pagi kena simbah air hihih

epalejau said...

wahhhh..kalau ada gelas gini depan mata, kompem i rela bangun pagi ari-ari.. hahaa..

MsCoffeeCat said...

comel. sangat. dh la mmg ske kopi. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...