Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, January 3, 2012

Konsep PS4..meleleh..slurp

Kepada yang baru beli PS3 atau baru berjinak2 dgn consol ni, ada brita gumbira utk anda. PS4 baru akan bakal keluar tak lama lagi..Adoi baru nk rasa diri ini maju kehadapan..tap2 nk klua lg dh yg baru. Tu la lambat sgt maju kehadapan tu.. :(

Di dalam ada di antara gambar2 konsep oleh designer2 yg kreatif gitu. Ada yg konsol ada yg controller.











Dikopi dari ps4playstation4

4 comments:

koala said...

yg last skali macam gampang.. hahaha

Nini Mohd said...

tak minat main game.
tapi nak tanya jugak. brape ea harga PS4 ni?

http://ninimohd.blogspot.com

| telOrDigOreng | said...

Xde plk dinyatakn dlm rumors ni.dlm official website dia pn x bgtau ape2.de sape2 tau?

Jomm Main said...

harga belum ada yang rasmi lagi, tunggu bulan 11 nanti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...