Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, January 17, 2012

Pengalih Mukasurat

Okeh. Bagaimana cara nak alih mukasurat khabar yang sedang kita baca tanpa sentuh mukasurat tersebut? Mesti tak tahu kan. Okey. Video ini akan tunjukkan macam mana caranya.

Anda semua jangan jadi malas macam ini ya. Malas sikit-sikit tu kira normal la. Tapi mamat ini malasnya melampau betul. Cuba anda kira berapa banyak barang yang dikorbankan semata-mata nak alih mukasurat. Pemalas tahap dewa mamat ini. Haha..



.

4 comments:

marina anakcikbob said...

tiap2 hari dia baca memamg sampai page 3 je. sebab lepas tu dah takde sapa nak selak kan.
then dia kena setup balik utk kegunaan esok.
haha

Fina Fento said...

Haha..gila pemalas.

Dianaa said...

Malas nak buka muka surat lain tapi rajin pula mereka benda pelik2 tu. Kan? Pelik je perangai

faqeersyada said...

laptop jtuh tu! klau tiap2 hri cmne, pokai la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...