Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, December 31, 2011

Tangga lurus paling panjang

Mak aihh.. panjangnya tangga ini. Eh silap penggunaan bahasa melayu. Telor ulang semula ya. Mak aihh.. tingginya tangga ini. Haa.. baru betul. Haha..

Tangga yang mempunyai 699 anak tangga ini merupakan tangga lurus paling panjang didunia. Tangga ini asalnya dibina untuk mengangkut barang-barang pada 1829. Kini, tangga tersebut merupakan antara tempat tarikan pelancong di Jamestown, Pulau St Helena.





Gayat pula telor tengok tangga ini. Nasib baik tangga sekarang dah tak dibuat lurus macam ini. Ada pusing-pusing. Tak ada la terasa yang tangga ini gayat. Ke telor sorg aje yang rase gayat? Ahh.. lantaklah. Haha..

Dikopi dari bitrebels

10 comments:

E Ja said...

sila pasang escalator pliz! susah lah mcm ni. melancong pakai high heels tau. ahahah! ^^

-telordibasuh- said...

Haha.. telor setuju

Adibah Baharum said...

tetibe gua bangga sebab gua ternampak kereta PROTON SAGA...! hahahaha

NadNod said...

kenapalah tak buat tarikan dengan buat gelongsor. lagi best bila nak turun! haha ;D

nazalya said...

uishh.. kalau jatuh la kan.. x tau la ape jd... huhuhu

koala said...

ade ape la kat atas tu kan?

Miss FHT said...

kereta biru tu mcm proton saga pn ye... huhu

-telordibasuh- said...

Haah la. Ada proton saga. Memang hebat mata korang. Sesuai jadi dektektif ni. Haha..

Ouji said...

bak kata kungfu panda

"ah, my old enemy, stairsss"

ahaha

shera haifa said...

aishh lengoh kaki nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...