Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, December 26, 2011

Mandi di kampus di negara China

Mak aihh... panjangnya beratur. Jika korang nak tahu, ini adalah pemandangan di kampus yang terleat di negara China.







Kenapa panjang sangat beratur nie telor?

Aha.. soalan yang menarik. Pelajar-pelajar disini beratur panjang macam ini hanya untuk mandi sahaja sebab dikampus ini hanya ada satu sahaja tempat mandi. Yup. Satu aje tempat mandi. Jangan tanya telor kenapa ada 1 sahaja tempat mandi sebab telor pun tak tahu kenapa. Haha..

Ini kalau la telor belajar di kampus ini, mahunya kerja telor tiap-tiap hari mandi aje la jawabnya. Yea la.. Lepas aje beratur 5 jam nak mandi pagi, kena beratur pula 5 jam nak mandi malam. Abih tu bila pula nak pergi kuliah belajar. Haha..

Dikopi dari acidcow

4 comments:

MiSs MieRa ♥ said...

diorg mndi stu kali sehari je kot. XD..

Solihahazahar said...

haiyooo dasyat gilee~

cik LyLy said...

awesome header, telor!

Tulus Sweet said...

a'aa kat sini deorang camtu jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...