Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, December 28, 2011

Cikgu di negara China

Bersemangat sungguh cikgu di negara China ini mengajar anak muridnya. Ada yang menari dan bertakafur. Walaupun gaya cikgu-cikgu ini mengajar agak kelakar gayanya, tapi korang tak boleh nak gelakkan mereka tau. Nanti ilmu yang diajar tak berkat. Susah nak pandai. Telor pula tak belajar dengan cikgu ini. Jadi bolehla kalau nak ketawa. Haha..









Dikopi dari funbugs

6 comments:

mMoOnN aAlLeEaA said...

hehehehe.pelik2x benar

cik aletheea: said...

heheheh..
giler creative tu

Puteri Bt Ahmad said...

wahahhahahhaha tak larat gelak!!

Nur FatIn aDiLah bT azMi said...

hahhahhahahaha. mmg kelakar habis ! kalau nk gelak. kne minx izin g toilet. gelak puas2. bru ilmu diberkaati kn

koala said...

mcm cikgu skolah sholin je.. haha

epalejau said...

hahahaha..gila semangat cikgu2 dia..pasni bleh epal buat kat sekola ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...