Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, November 9, 2011

Telefon konsep terbaru dari NOKIA

Ini adalah telefon konsep terbaru daripada NOKIA. Telefon konsep NOKIA ini boleh dibengkok-bengkok kan, lutsinar, 100% skrin sesentuh, boleh mempunya deria rase (yea ke NOKIA nie. Macam tak percaya aje. Hehe..), pengesan emosi dan macam-macam lagi.

Cuma jika model ini menjadi kenyataan satu hari nanti dan anda antara orang yang membelinya, cuma 1 aje yang telor minta. Telefon canggih-canggih kalau tak ada kredit buat malu aje. Haha.. Pastikan telefon anda sentasa ada kredit :-)





Dikopi dari bitrebels

6 comments:

shera haifa said...

wauuu... teknologi.teknologi..

Ana Farhana said...

wahhh! besttt nyerrr,mesti mahal nih...

| telOrDigOreng | said...

macam pad pun ade :)

matadore07 said...

baru nak cakap....memang macam pad...bukan Ipad tapi pad...:D

~Nur Zulaiha~ said...

terbaik!!
tp nie klu dpt kat aku.. lama2 msti dgn tidak ssdarnya tbuang dlm tong dgn ktas2..

Ann Ishak said...

makin canggih teknology telephone sekarang ni ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...