Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, November 2, 2011

Apa yang korang fikir wanita ini sedang lakukan?



Seperti yang dapat lihat, patung wanita ini rupenya sedang memeluk lutut patung lelaki ini sambil menangis teresak-esak (telor agak aje la. hehe..)


Patung pasangan bahagia ini terletak berhampiran dengan ibu pejabat Sazka, sebuah syarikat perjudian yang paling terkenal di negara Republik Czech. Patung lelaki itu kelihatan sedang memegang risalah perjudian di tangannya.


Ditepi patung lelaki ini pula terdapat duit yang banyak. Jadi kes ini telah dibongkari. (konon-konon la. Padahal memang macam ini jalan ceritanya. Haha..) Dengan bukti-bukti yang ditinggalkan, jelas bahawa patung lelaki telah memutuskan untuk berjudi manakala patung wanita ini pula sedang memujuk patung lelaki (konon-konon patung lelaki ini suami dia) ini supaya tidak berbuat demikian kerana duit itu hendak digunakan untuk membeli susu anak.

Jadi kesimpulannya, kalau tak ada suit, jangan beli susu. Eh silap. Kalau tak ada duit, jangan berjudi. Nanti tak ada duit nak beli susu. Lagipun berjudi haram disisi agama Islam :-)

Dikopi dari izismile

8 comments:

cik wanie Lovela (CWL) said...

apa tu

Syafiq Isme said...

Bhahahahhaahhaha gambar ni kelakar siod !

mun mun said...

haha.. comel lah jln cerita dia...

Ana Farhana said...

urk ? ><

chiah_ismile said...

erkk patung ke org sungguh ni??mcm2 je la...hihiihi

Norlida Ramli said...

aik..kisah dia cm 2 pulak.hahaa

sis92 said...

owh begitu kisahnya..

haish masing2 pk lain la tu :P

Ann Ishak said...

kisahnya sedih tapi....ishhhhhh tak elok berjudi, nanti porak peranda pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...