Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, November 24, 2011

Flash Mob di Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai

Flash Mob di Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai. Wow. Menarik dan best!!! Bila la pula turn Flash Mob di KLIA pula ya?

Apa benda Flash Mob tu telor? Mengikut apa yang telor baca di wikepedia, flash mob adalah kumpulan atau orang ramai yang berhimpun secara tiba-tiba di tempat awam, melakukan perbuatan yang luar biasa dan kadang-kadang seolah-olah tiada tujuan untuk masa yang singkat. Kemudiannya bersurai. Flash mob selalunya untuk tujuan hiburan dan seni.

Selain dari dua tujuan ini, akan dianggap sebagai perhimpunan mendapat permit atau perhimpunan yang tidak mendapat permit. Haha.. Perenggan ini tiada dalam wikipedia ya. Telor yang tambah sendiri. Hehe :-)



Dikopi dari damncoolpictures

4 comments:

Anne Nurain said...

hebaddddddd laa... huhu..

E Ja said...

fuyyyoooooo....smart gilerrr!!nape la x buat flash mob ni mase 10 jam transit kat Dubai aritu...dah la bosan dok sorang2. xde org nak bt ke kat KLIA? epot kita pun lawa gak =)

~Nur Zulaiha~ said...

owhh tahu2.. malaysia pon ada bt la.. sllu tyang kat tv 2,, diorg wt kat china town, klia... byk lg la,, sllu gk tgk..

Amierah Nabillah said...

sukaaaaaaaaaaaa sangaaaaaaaaaaaaaat!!!!!!!!!!!! especially masa ada LMFAO :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...