Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, November 14, 2011

Jambatan tenggelam

Fort de Roovere adalah sebuah kubu di negara Belanda. Kubu ini dibina untuk pelancongan. Seperti yang kita sedia maklum, kubu di benua eropah mesti mempunya parit mengelingingi kubu tersebut dengan tujuan untuk keselamatan. Jika musuh nak menyerang aje, maka jambatan di pintu utama akan dinaikkan.

Jadi, oleh kerana Fort de Roovere ini adalah kubu untuk melancong, arkitek disana telah membina jambatan tenggelam daripada membina jambatan biasa. Hasilnya.. Korang cukup berani tak nak lalu jambatan ini?

Telor kalau lalu pun, telor terus lari laju-laju aje. Takdenya nak jalan slow-slow sambil main-main air. Buatnya dinding tu pecah tiba-tiba, basah telor dibuatnya. Haha.. :-)













Dikopi dari acidcow

9 comments:

marina anakcikbob said...

kalau paras air naik camner?

Picoz Shupalula. said...

wahahah terbaik :D

yaya said...

perghh..kompem ta mau lalu..scary je..

NURUL NADIA ROSLAN said...

aku rase dia naek ikot paras air la. memang gempak engineer ni. fuh~

♛ NazirahMoktar ♛ said...

ni kalau bnjir kilat tak leh lalu ni.. -,-

fatinizzati said...

best giler

SyEraa said...

sempoi habis :P

Daus said...

kalau hujan,, bertakung la air dalam tuh?? hahaha.. (^__^)

Cik Rose Cute said...

Tak sanggup nak lalui jambatan nie....Follow sini..

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...