Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, August 23, 2011

Taman Air di Negara China

Waahhh... banyak nya orang. Macam mana nak mandi ni. Asyik bergesel aje dengan orang lain. Hehehe. Ini adalah taman air di negera China. Punya la padat. Sunway Lagoon pun tak macam ini kan.

Emmm.. Tapi korang perasan tak ada satu perkara pelik dalam semua gambar ini. Haa... cuba la teka? cuba la teka?


Jangan klik link ini sebelum jawab ya. Tak best la main tipu... Hehehe



Jawapan nya adalah.... Kenapa hampir semua orang mandi guna pelampung? Pelik kan. Hehehe

10 comments:

sitihalisa said...

pergh ramai gila orang. tak sanggup den na mdi kat tempat cenggini. nak kuak lentang pon ta boleh kot. HAHA!

no_answer said...

nak mandy ape mcm nieh . hahahah

ini bukan mandyy .

ini berendam .

dah macam badak air dahh . hahaha

ZieSalikan said...

x denya saya nak pi tpt mcm nie......

cik marikh said...

klu x pkai plampung kang, gesel2 plak dngn bdn...elok le pakai plampung..

nurkaloi said...

eeii baik tak yah g laaaa

Kniedaz said...

ooowh...x syok mandi camni...balik dapat sakit kulit la pulak huhu

Syira ITIK KEJ♥M said...

kejadah nak mandi sambil berimpit rimpit cani. hahaha

komfem ade yang kencing senyap2 dalam air..eeee

Farhan Ismail said...

peh...geli nye mandi camni....

| telOrDigOreng | said...

Kolam ni mempunyai suhu air yg berbeda2 mngikut waktu.malah keistimewaan nyer juga,airnya boleh berubah2 warna.pada suhu airnya tinggi,penampakkan warna kuning kelihatan.namun kejadian ini hanya berlaku pada sesuatu kelompok shj..hahaha

faqeersyada said...

senang nak lemas klau camni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...