Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, August 5, 2011

Kotak yang hebat

Wow... Kotak ini memang hebat. Makin di "ON", makin "OFF" kotak ini melawan. Hehehe. Ini kalau buat pertandingan sape boleh bagi kotak ini "OFF" dalam dalam 10 saat, mesti tak akan ada pemenangnya. Melainkan kita alih suis tu ke tempat lain. Heheheh.

14 comments:

Farhan Hanif said...

hahahaah...suspen gila muzik dia...

koala said...

giler..menakutkan..

dayangkueffazulaikha said...

terbaek ^^

Norasiah Nasir said...

nasibbaik x on speaker..hheeee

oli-go said...

hahhaha.memang nak kena hempok kotak nehhh..

iekasub said...

music horror habis! huih..kotak tu memang superb!

leyzajamil said...

hahaha..terbaek! kita bakor aje kotak sawan ni..

Mohd Zulhelmi aka JUL aka JUMI said...

Cabut je battery tuh .. selesai masalah ..

alieavea said...

dah kenapa mcm tuh?

si jaja bha ni said...

err.. berdebar jaja dibuatnya,,
haha.,. mesti jugak kalau ade satu...

Syaratul Ain Mohd Khalid said...

comey3...walaupun suspen sikit

fatin farzana hamid said...

hahaha kurg ajar puny kotak.. grrr..

deeya said...

hahaha ! seram .. pandai pulak kotak tu nak mengamuk =)

Halusinasi said...

kotak ni mengamuk smpai gila..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...