Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, August 13, 2011

Badak sumbu yang kesian

Hehehe... Kesian badak sumbu ini. Dia mesti tak perasan apa yang dia lukis sebenarnya. Nasib baik telor perasan. Hehehe. Korang pula perasan juga tak apa yang badak sumbu ini lukis? Kalau tak sedar... makne nya boleh la geng dengan badak sumbu ini juga. Hehehe.

12 comments:

CiK GorGeouS ! said...

HAHAHHAHAA...kesian puLak tengok badak neh =p

ummu Ahmad said...

dah lawa dah lukisannya..sekali hai laa ada "gangguan"..

Atiah Zainal said...

hahahaha, sape tak perasan memang lahh --'

syanabel said...

kesian kesian ..lol

nifi2408 said...

haha . lukis sumbu sendirik ! :D

iekasub said...

ahahaha,hahahaha.hahaha *gelak guling2

::atirah:: said...

hahaha..kesiann kt badakk tuu...

nazirafarahinomar said...

Hehehe, kesiann dia. mesti ingat ada gunung depan die. semua pulak tu ^^. takpelah die xde akal :)

erysweetie said...

haha..habis semua lukisan dia ada sumbu

iedaPANDA said...

chombel!

habibjelek misr, shah jehan terengganu, selendang merah ulum paradise, akuni teluk intan. said...

itulah beza dan istimewanya manusia kerna seindah2 indah ciptaan ALLAH tapi masih lupa diri....huhu

Amierah Nabillah said...

hehehehehehehe. kesiannya. dia nak lukis pemandangan, tapi dalam pandangan dia, dia akan nampak sumbu dia sendiri, so dia ingat tu pun part of pemandangan tu :P comel je dia :')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...