Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, August 28, 2011

Teka teki teka tekok

Ehh.. Gambar apa nie? Haaa... Cube le korang teka apa dia?


Jangan klik link ini sebelum jawab ya. Tak best la main tipu... Hehehe



Jawapan dia adalah.... semua barang-barang dalam bilik ini boleh disimpan didalam almari dalam susunan yang cukup sempurna. Kalau nak guna, keluarkan barang dan susun. Dah guna, simpan balik. Hebat kan.

Cuma telor rase telor tak boleh duduk kat bilik ini kot. Kalau setakat nak guna barang-barang tu boleh la. Bila bab nak simpan nya balik, mau dua tiga bulan pun belum tentu telor dapat susun semula barang tu. Hehehe

6 comments:

aque said...

hahahaha sampai kasut pown selit mcm tu jew.... hahhahah


kalo fara mmg haram jadah nak kemas macam tu balik... hahhahaha

gile teliti...

aQi53 said...

haha..
macam tandas pon ada..
putih semacam je..

Syarafi[skyforce331] said...

smart diasusun :)

no_answer said...

haiyahh .

cool meyh !

MadNip said...

mak aih , kalau aku ni kompem sumbat je .. tak kan kemas punya

KB Emily said...

eh.nie blk idaman nie.plg suka klu betul2 ade benda camni.sb i jenis xsuka blik bersepah..semak mata memandang je..suka suka suka!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...