Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, March 5, 2012

Super Saiya

Korang pernah tengok cerita Dragon Ball tak? Kalau pernah, mesti tahu apa itu Super Saiya. Budak ini membuat pengakuan dengan serius bahawa dia adalah Super Saiya. Wow. Pengakuan yang berani tu. Haha.. Jom kita tengok macam mana dia jadi Super Saiya. Haha..



Ini pula video selepas di tambah efek.



So, ape pendapat korang adakah budak ini Super Saiya atau tidak? Pendapat telor pula.. Errr... Boleh la kot sebab telor kesian pula budak ini dah terjerit-jerit macam orang dah kena sawan. Haha..

Ini pula video tengah mamat tu terjerit-jerit nak jadi super saiya, tiba-tiba ada orang datang mengamuk sebab mamat tu bising sangat ketika menjerit. Haha..



.

6 comments:

| telOrDigOreng | said...

erm..kesian..klu aku jd mak dia,mesti aku masukkan kan dia dlm perut balik pastu flush dlm toilet..

-telOrDibAsuh- said...

Haha.. Kelakar la telOrDigOreng nie. Haha.. :-)

~Nur Zulaiha~ said...

hahaha.. takblehblah la lawak nie,, haha,, sbb telor ckp dia terjerit2, first skli dh slowkan volume, tkut tprjat plk..

tp awal2 yg dia ckp 2, aku da pmikiran mcm 2 jgk, apa yg kita pcya, yg otak kita betul2 pcya boleh blku, cthnya klu kita kna tikam, klu kita btul2 pcya setkan kat otak kita tak ditikam dan tak sakit, maka kita bleh bersiar2 di supermarket tnpa sakit..tp bg manusia yg gna 100prtus otak dia la,
malangnya mnusia normal hnya gna 3-5 prtus otak dia dan saintis gna dlm 6-7 prtus jer... jd keadaan mcm super saiya agak mustahil sbb dunia tak khimat lg,

--tgh2 menjerit mak dia ketuk pintu.. woi ko wat per 2??

koala said...

mcm bangang.. haha

-telOrDibAsuh- said...

~Nur Zulaiha~ : Ini ada video dia tengah jerit-jerit nak jadi super saiya, lepas tu ada orang datang marah-marah kat dia sebab dia bising. haha..

http://youtu.be/aWsnjV_Qkfg

~Nur Zulaiha~ said...

tapi nmpak cm diorang mmg belakon... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...