Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Friday, March 30, 2012

Skill sambut bola

Hoho.. Terbaik punye skill.



Amacam? Hebat tak skill nie? Mesti la hebat kan. Kalau tak hebat, awat mulut korang tu ternganga. Haha..

Kalau korang nak tahu, Telor pun boleh juga buat skill nie. Tapi skill tukang baling bole tu aje la. Bukan skill yang sambut bola. Skill tu telor belum belajar lagi. Haha..

Dikopi dari memecenter

10 comments:

Cik Sailormoon said...

wauuu...sungguh menyayat hati..haha..

-telOrDibAsuh- said...

menyayat hati? Err.. lain macam aje bunyinya. Tapi kira boleh le juga. Haha..

koala said...

style boh.. haha

koala said...

erm macam tipu jer..

mohammed 'afifi said...

errrkkk,, cam tipu jaa

-telOrDibAsuh- said...

Aah. Macam tipu aje. Tapi macam betul pun ade juga. Pening-pening :-)

Visual Active Studio said...

okeh...xpe...aku caye...kalo ni tipu dose tu dpt kat memecenter.com...ahahahaha

Visual Active Studio said...

okeh...xpe...aku caye...kalo ni tipu dose tu dpt kat memecenter.com...ahahahaha

-telOrDibAsuh- said...

Haha..

metalmachine photographer said...

kecik jer bola ragbi tu kat tgn derang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...