Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, March 13, 2012

Satu Gambar, Banyak Mesej..HORROR...

Walaupun nampak mcm pemalas je orang yg buat bende ni, yela juz tuka2 mesej jer. Tapi ianya tetap memberi impak mendalam ke lubuk hati nurani ini..







Di kopi dari memestache

6 comments:

♛ Nazirah a.k.a Naz ♛ said...

hahahah..sekrg meme dah jadi satu trend...ape2 pon org boleh buat dgn guns gmbar meme sekeping kan..dan semuanya lawak dan kdg2 ada kene mengena dgn kt jgk

NURUL NADIA ROSLAN said...

=.= tiba2 takut tengok muka hantu ni

Hanie Dew said...

dub dab dub dab aku baca. cisss..

Xeera Nazira said...

cis, menyeramkan. takut la baca msg horror yg mmg horror tu.

-telOrDibAsuh- said...

hohoho :-)

| telOrDigOreng | said...

teringat cite hantu masa kecik2, "pulangkan dagingku, aku di depan mu"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...