Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, March 7, 2012

Uji ketahanan mata

Berapa titik ubat mata yang korang boleh tahan apabila tengok gambar ini? Telor titik yang ke 6 aje, telor dah tak boleh tahan dah. Telor rase macam mata telor betul-betul tengan letak ubat mata. Haha.. Ngilu la gambar nie.


Dikopi dari uberhumor

11 comments:

PrimaDonna Yuezuel said...

macam best jer....

Nini Mohd said...

hahaa~
terer la. camane buat gambar ni ek.

http://ninimohd.blogspot.com

Tasha said...

ok je...hehe~

misyamissyou said...

xde rase ape pn..maybe sebab kelip2 mate kot huhuu

eila said...

tak rasa pe2 pun seronok la..

| telOrDigOreng | said...

x rasa pape pun..nasib baik sy pakai spek mate, kalau x mesti dh kene..hahaha

iekasub said...

x rase pape.hak2. tp best!

oshinz said...

kreatifnya..

-telOrDibAsuh- said...

Semua mata ok aje? Ish ish ish.. nampak sangat mata telor nie dah mula uzur. Hehe..

norsyafiqahmk said...

waa...x fhmla. gmbr apa sbnrnya ni?

-telOrDibAsuh- said...

Gambar orang titik ubat mata. Macam titik kat mata sendiri kan. Hehe :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...