Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, March 19, 2012

Menu yang luar biasa

Tengoh telor duduk-duduk syok minum nescafe ais kat kedai mamak ini, tiba-tiba telor terpandang menu makannya. Wow.. Hebatnya menu kat kedai mamak ini. Menu-menunya luar biasa belaka. Jika korang nak merase menu yang luar biasa ini, korang boleh la datang ke kedai mamak ini ya. Haha..

Rasenya? Emm.. ok la. Sedap la juga. Hehe.. Kedai mamak ini berhadapan dengan Stesen Komuter Serdang dan sebaris dengan kedai 7eleven. Hebat menu kat kedai mamak nie. Tak pernah lagi telor jumpe kat kedai mamak yang lain. Haha..


.

6 comments:

farhan said...

tak pernah try lagi.selalu jgk naik komuter dkt serdang.

nurul_diya m. nor al-haj said...

Jemu dah makan...kat Penang semua nie ada...huhu2~

| telOrDigOreng | said...

naan baisa tu ape? flavor baru ker? atau aku mata aku yang tak biasa tengok naan jenis ni.. erm..

~Nur Zulaiha~ said...

dkt pnang nie, ada stu kedai nann yg mmg power pnya... x perasaan plk klu da naan baisa..sbb harga dia pon agak power makanyaa......

-telOrDibAsuh- said...

Naan Baisa
Naan Chees

Duo roti Naan yang yang wajib dicuba. Tengok nama pun dah tahu luar biasa. Haha..

caramello said...

hahaha...naan KTM tu yg xtahan tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...