Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, July 31, 2011

Kereta Produa sign kontrak dengan filem UKNOWN?

Baru-baru ni telordigoreng tengok cite UNKNWON kat dvd. Dalam Scene tu ada pulak kelibat kereta macam kereta Produa "Kancil" (bukan nama sebenar). Tapi mungkin illusi optik kot hahaha. Tapi apa2 pun saya tetap bangga.. :)

10 comments:

aq noor said...

hahha.. gile woww!

hanafijaafar said...

itu daihatsu mira, kereta dari jepun yang perodua amek design dan buat balik kat malaysia.

sama la macam perodua myvi, dan kelisa. perodua memang syarikat untuk buat balik kereta dari beberapa model kereta daihatsu lepas tu jual kat malaysia.

bos said...

yup..mira daihatsu jepun..

koala said...
This comment has been removed by the author.
| telOrDigOreng | said...

oo cik mira rupenyer.. baru nak bangga :) hehe

kisah cik paro said...

mira daihatsu rupenyer..ingtkan kancill..tapi kalau kancil pun ape slhnye,,,hehehhe

Nini Mohd said...

lol. daihatsu mira la tu, encik telor. bukan kancil. ;D

Khry Hnry said...

penghinaan...hah

- abdul hadi abdul muti - said...

haah.produa sebenarnya boleh kira macam daihatsu malaysia. tapi kereta ni kena langgar buat ape?haha

Muhammad said...

woah,,,,,,,,,,, buang je lha youtube tu , bukan perodua pon , bt malu jer lha kau nie .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...