Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, July 20, 2011

Cuba Jangan Gelak

Kepada sape yang hati kering tu boleh la cube.. Video ni menguji kesabaran diri.. walaupun lama, cuba selama 4 minit tu korang jangan sengeh pun..

15 comments:

LaLA said...

xtahan beb!!haahahahaha

Lieyly ︱ Alia said...

sumpah xtahan , hahahah !

afeezz said...

belum ape2 aku dah gelak....

| telOrDigOreng | said...

belum ape2 lagi dh gelak?ni memang bukan kering punyer hati..mau cair bekrim. aku dh cube byk kali x nak gelak, tp bile smpi uncle kuning tu, x ble blah

| telOrDigOreng | said...

abgtelor, bgtau part mane yg dh tersengeh..hahaha

Monster Siti said...

kenapa diorang gelak cenggitu? serius kite tak gelak and tak sengih pon. tak kelaka ponggg :|

| telOrDigOreng | said...

Ko mmg monster..hehe.bagus2 :-)

fiq. said...

yes, berjaya tak gelak,

WW#2

AmQ AnaQi said...

Dah sampai tang mamat hitam aku dah tak boleh tahan..hahahahha

Lan Bingka said...

tak gelak sikit pun.. :)

McCat said...

LAMEEEE.......gwe terasa bodoh melihat collection of ugly laughs ini...not funny by da way...besides the video maker said if we watching without even smiling we must hv a suck life...lame....must this video maker must has a suck life so he made up this suck video

LinLOn~ said...

pakcik baju kuning memerangkap akuuuuuuuuuuuuuuuuu~ aku cuba x gelakkkkkkkkkkkk~

amy said...

hiohiohioo..pakcik baju kuning gelak xley blah~demm..

leyzajamil said...

tak funny pon..ketawa buat2 huh!!

nur adi said...

tak tahan baju kuning . =='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...