Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, February 12, 2012

Tong Sampah Generasi Baru

Menjelang Sukan Olimpik 2012, tong sampah di Bandar London telah digantikan dengan tong sampah baru yang berteknologi tinggi. Berkonsepkan tong sampah kitar semula, tong sampah baru ini mempunyai paparan LCD pada setiap sisi yang akan memaparkan bergerak pasaran saham, ramalan cuaca dan berita terkini.

Tong sampah baru ini juga tahan akan serangan bom dan didatangkan dengan sambungan Wi-Fi. Hah? Ada sambungan Wi-Fi? Wow. Hebat. Dicipta oleh firma yang berpangkalan di London iaitu Renew, sebanyak 100 tong sampah baru ini akan dipasang sebelum Sukan Olimpik 2012 bermula iaitu pada bulan Julai 2012.








Dijual pada harga $1800 atau RM5500 setiap satu, bandar seperti New York, Singapura dan Tokyo juga menunujukkan minat untuk menempah tong sampah yang serba canggih ini.

Kuala Lumpur.. jom la tempah juga tong sampah generasi baru ini. Telor teringin la nak rase berinternet dengan tong sampah. Mesti cool. Haha..

Dikopi dari designtaxi

4 comments:

white.lotus said...

mesin ATM pon kena angkut ngan jentolak.. kalo pasang ni, tak sampai sehari lesap.. kahkah.. selagi mentaliti tak diubah..

-telOrDibAsuh- said...

Haha.. Betul betul betul.. :-)

Gigi Besi said...

Masha'Allah , serius menarik !

multi-function punya tong sampah :)

-telOrDibAsuh- said...

nursayidatina: stylo kan tong sampah nie :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...