Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Monday, February 13, 2012

Rangka Pac-Man

Anda pernah main permainan Pac-Man? Telor pernah main permainan ini. Tapi tak pernah la telor menang. Asyik kalah kena makan dengan hantu aje. Hehe..

Apa kate jika Pac-Man nie betul-betul wujud? Jika wujud, mesti ada rangka kan? Aha.. Jom kita tengok macam mana rupe rangkanya.




Haa.. macam ini la rupe rangka Pac-Man. Hebat. Giginya langsung tak ada yang rosak. Putih berseri lagi. Ubat gigi jenama ape la yang Pac-Man ini guna ya? Haha..

Dikopi dari buzzfeed dan vladstudio.deviantart

8 comments:

are din said...

hihi.... terbaik

Hansyirah Takezur said...

macam mana nak wujudkan hantu tu dalam bntuk rangka? haha

nursayidatina said...

hehe , pernah main jugak :)

loVe puRpLe said...

terjerit2 fira main packman .. hehhe takut kene makan.. bising je 1 rumah (^-^)

-telOrDibAsuh- said...

loVe puRpLe: Hehe.. :-)

trevor said...

mana soket mata dia, pacman kan ada mata?

-telOrDibAsuh- said...

trevor: haah la. soket mata dia takde. Emm.. dah ada orang rembat kot soket mata dia. Hehe..

| telOrDigOreng | said...

macam mana la gamaknya rangka hantu tu plak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...