Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, February 1, 2012

Alat ape ini?

Err??? Alat ape ini? Alat untuk senaman otot mulut ke? Siap ada gambar hembuskan nafas lagi. Atau alat untuk besarkan bibir supaya jadi gebu? Atau alat untuk membuat bibir supaya menjadi seperti mulut itik?

Ish ish ish.. Pelik-pelik alat senaman zaman sekarang ini. Korang semua hati-hati tau. Zaman sekarang ini banyak alat yang pelik-pelik. Haha..





Dikopi dari acidcow

9 comments:

aEn+aReaL=Ryan said...

haha..macam2 ada.. :)

nur adi said...

telur tak cte pun ntok ape mende ni

-telOrDibAsuh- said...

nur adi: bukan telor tak nak cte, telor pun tak tahu ape bende nie. Hehe..

misyamissyou said...

diorg ni mcm2 gadget ade..

BLADE EDGE said...

yg saya paham, ni mcm alat nk exercise muka..tp mcm lucah pun ada.. hhmmmm....

~Nur Zulaiha~ said...

mnde la nie.. kompius...

-telOrDibAsuh- said...

Haha.. telor pun sampai la nie masih konfius. Ape benda la nie sbnrnya. Hehe..

saffwan said...

ni sebenarnye alat exercise muka supaya tak cepat kedut :)

-telOrDibAsuh- said...

saffwan: haha.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...