Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, February 8, 2012

Lampu Kayu

Wow. Lampu kayu. Cantiknya. Jom kita tengok bagaimana ianya dibuat.




Fuhh.. rumitnya nak buat lampu kayu ini rupenya. Ini kalau la lampu kayu tersebut tiba-tiba jatuh dan patah sebelum sempat dijual, mahunya pengukir kayu tersebut bersara 24jam tanpa notis. Hehe..

Hebat. Seni ukir yang sangat hebat. Telor pun tak mampu nak ukir macam itu. Huhu.. Ehh.. telor tahu ukir kayu rupenya. Hebat la telor nie. Ehh ehh.. Takde la. Telor berangan aje yang telor ini reti ukir. Haha..

Dikopi dari tubecrunch

3 comments:

| telOrDigOreng | said...

ala xpe klu pecah buat je yg baru..xde la lama sgt nk buat satu2 ukiran ni..erm bape durasi video ni td?hahaha

-telOrDibAsuh- said...

Durasi video 3 minit 10 saat aje. Eh eh.. Betul la. Takde la lama sangat nak buat pun lampu ini. Haha..

syamimie Arapah said...

wahh..kreatif...bole buat projek ni..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...