Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, September 7, 2011

Tahan mengantuk

Binatang pun tahu mengantuk juga tau. Binatang ini nama saitifiknya Meerkat atau dalam bahasa mudah faham tupai kot. Hehehe. Yang bestnya si Meerkat ini cuba tahan mengantuk. Kenapa la si Meerkat ini tak tido aje kan? Takut kena marah dengan penjaga zoo kot sebab tido waktu mase orang ramai melawat zoo. Kuang kuang kuang. Hehehe

7 comments:

Gimi said...

mungkin tu ketua tupai kut...

Pwincess9 Juhary said...

comell sgtt

laksamberlipat said...

comel nyer...

vampire and his lady said...

comel!

Visual Active Studio said...

dh mcm org kat sini je slalu ngntok - Jebat

mcm ni lah said...

bahasa melayu nye cerpelai ,.
jom terjah ke blog sy ade pelbagai aneka info2 terkini lagi sengsasi,
tajuk hot utk hari ini,
video cctv kedai mamak dirompak di shah alam,
safee sali sah ke cardiff city utk percubaan,
vaksin denggi ditemui,
dan pelbagai info2 terkini yg wajib rakyat malaysia baca utk info anda semua,

~Nur Zulaiha~ said...

haha,, comel jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...