Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, September 25, 2011

Adakah korang cukup berani?

Hohoho.. Seram gile la kalau situasi ini berlaku. Kalau berlaku kat korang la situasi macam ini, korang masuk juga ke tak tengok wayang? Kalau telor, telor masuk aje sebab telor ada karate tali pinggang putih. Wachhaa.... hehehe.

3 comments:

Faudzan said...

hahahaa...gila betul

kisah hati said...

haha memang mencabar jiwa la..ade awek tu lagi brani dr pakwe die,pakwe die trus tarik tgan.hehe.tapi memang betul pon.kita takley menilai org dari luaran.diorang pon nak tgok movie gak.selagi tak kacau kita okla..

niza said...

takutnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...