Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, September 29, 2011

Email dulu dan sekarang

Sejak dua menjak nie, dapat email dah dianggap perkara biasa kan. Dapat surat lagi seronok. Betul tak kawan-kawan semua? Mesti betul punya lah. Telor kan hebat kalau bab teka meneka nie. Hehehe.

11 comments:

sOFiAn said...

heheheh...
tu arr..
tapi kalau dapat surat bank pun tak seronok gak..hahahhaa

normala_ali said...

hehehe btol2.. malas nk check email. :P

cik sakdi said...

HAHAHAH betul sangat!! setuju :D

deqla manjew said...

hurm...2 bg yg mls check email kan..tp sy slalu la check email..penting sbb ade info masok.. :)

Cik tikah said...

kdg2 dpt surat best jugak :)

Cik TeN10 said...

agree !! mcm nk berbalik kpd zaman dulu pulak.. tp zaman dulu lagi hapening.. sbb mostly ada sentimental value.. =)

Yana Houry said...

ha'ah, betul la...dah lame xdapat surat..asyik dapat bil jer..hehehe

Mila Ahmad said...

setuju² hee~~~~

| telOrDigOreng | said...

cara mudah nak dapatkan surat fizikal ini ialah dgn cara parking di tengah jalan..hahaha

aimaniman said...

betul la dik, sebab benda yang lama lagi dikenang, memang sikap manusia, bila dah femes sesuatu tu mula muak, mula la terhegeh2 nak yg lama....

epalejau said...

haha :) betul!! sekarang giler malas nak check email..rajin lagi nak cek peti mail box tuhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...