Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Thursday, September 15, 2011

5 cara nak putuskan hubungan

Hehehe. Berikut adalah 5 cara untuk berpisah dengan pasangan anda tanpa menyakiti perasaan beliau. Kelakar la telor rase cara-cara nak putuskan hubungan ini. Siap ada penanda kesusahan lagi bagi tiap-tiap teknik. Korang rase, teknik mana yang paling berkesan? Telor pilih teknik no 3. Macam senang sikit nak buat. Hehehe





7 comments:

vampire and his lady said...

yang terakhir sekali kenapa bangang sangat. haha

azira said...

haha..stuju dengan vampire and his lady..tah pape je kan..

Kaio said...

haik. macam kenal je post ni? hahahaha. aku ade post 2minggu lepas. :)

cik sakdi said...

hahaha kelaka giler semua. kejam ooo :)

Idati Malek said...

mcm pelik je cara dye,,hahahah

cik fara said...

hahaha. yg buat cam tak wujud tu macam susah je nak buat. nak kene photoshop sume.ades.

cik aletheea : said...

hahahhaha..teruk gile kalau nak kene buat mcm tue semua utk nak putuskan rship..kesian yg kene tinggal tue..hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...