Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, September 7, 2011

Tadika di Negara China

Ini adalah kelas pelajaran anatomi badan manusia di negara China. Seorang guru sedang mengajar anatomi badan manusia dengan menggunakan anak patung di sebuah tadika. Mungkin ini sebabnya kot mengapa penduduk negara China mencecah populasi sehingga 1.3 billion orang. Kuang kuang kuang. Apalah yang guru tu ajar kan. Heheheh.








7 comments:

艾米拉/Cik Mierae said...

mak aiii...hahahha....

cik aletheea : said...

salah ajaran ka ini...hahahha

laksamberlipat said...

giler laaa tadika lagi dah blaja macam tuh...
padan laa bebudak kat saner selamber jerk mempractikan aper yg dyer owng blaja...

mcm ni lah said...

perghhh ajaran sesat lg menyesatkan,. hahahahah,..
jom terjah ke blog saya ada pelbagai info2 terkini lg sengsasi,
tajuk utama hari ini.
rumah terbakar disyaki angkara janda.
pondan natasya gagal bawa lari kekasih yg disimbah asid.
bas disamun sejurus kemalangan.
keputusan piala malaysia,
dan pelbagai info2 terkini lagi sengsasi di blog saya jom le pakat2 ramai2 terjah ke blog sy.

Kaio said...

apa la org yang komen atas aku ni.
giler tajuk blog nak provokasi punya. udah2 lah pasal janda lah, pondan lah. mesti kuat baca metro ni. haha!
peace yaw bro.

misyamissyou said...

hahahaaha..xtau nak ckp pe tgk komen org..

Kaio said...

yes. pastu balik praktikal. sedap2 je karang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...