Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Tuesday, September 20, 2011

Gaban yang kacak

Wow.. Bergayanya Gaban ini. Korang kenal tak gaban? Kalau tak kenal, mesti korang baru aje lahir. Hehehe. Telor ada satu rahsia mengenai gaban ini. Kalau korang nak tahu, telor rase la kan, gaban ini buta sebenarnya. Gaye aje lebih. Tapi apa pun tak nampak. Hehehe. Kalau korang tak percaya kate telor, korang tengok la sendiri.










9 comments:

nEuR0 shEwAzni said...

waa . semat

Kaio said...

FFFFUuuuu! smart2. boleh la autoshow nnt saga buruk aku buat macam ni. hahah

www.kaio.my

blog-tips-kurus said...

rasanya Kesatria Baja Itam lagi kacak.. ;)

vampire and his lady said...

hoho. gempak sial!

Mukhlis ibrahim said...

DeLorean- Back to the future la keta Gaban tu

hanafijaafar said...

ini jelas2 daft punk.

met said...

ini helmet slah sorong ahli kumplan Daft Punk... depa 2 onrg... dua2 pakai helmet.. yg srng lg helmet mcm clone trooper... Daft Punk yg buat lagu cita Tron...
^_____^

kueh bakar said...

gaban potong dua

apsal la sekali sekala tak potong 4 ke potong 18 ker...

tapi lepas kena potong memang klimaks abisss...hahaha.boleh pegi main bola dah..

Azmil said...

buat helmet utk naik moto best jugak ni .hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...