Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, May 9, 2012

Sifat semulajadi pemain Bola Sepak

Tahukah anda sifat semulajadi yang sering dilakukan oleh pemain2 bola sepak di dalam mahu pun di luar negara? Tahu? Bagus. Kalau mana yang nak tahu tu jom kita baca seterusnya.

Di antara sifat atau kelakuan semulajadi mereka di atas padang ialah:
  1. Meludah di atas padang yang cantik.
    Image source: http://robpetkau.wordpress.com/2012/03/02/spit/

  2. Mengangkat tangan ketika berada di kawasan penalti.
    Image source: http://chargar.files.wordpress.com/2008/10/hand-raised.jpg?w=300&h=225

  3. Penjaga gol memarahi kawan seangkatannya sambil menjegilkan biji mata supaya sentiasa tersedar jika dibuai mimpi di dalam kotak penalti.
    Image source: http://soundnexx.blogspot.com/2009_06_01_archive.html

  4. Apabila tersadung atau di tekel, mangsa akan bergolengan dari hujung padang ke hujung padang sebelah lagi untuk mendapatkan simpati pengadil.
    Image source: http://sarahkekacak.blogspot.com/2010/12/tegolek-itu-rutin.html

  5. Buat2 tersedak bulu ketiak dan salahkan pemain yang selepas menjaringkan gol kemudian membuka baju sambil menggugurkan bulu2 di badan ke atas padang yang cantik. Ok yang ni aku tambah sendiri.haha
    Image source: sangrea.net

  6. Hempap kawan yang golkan. Teringat zaman asrama dulu. Kesian jadi lempeng tak cukup sifat.
    Image source: http://disinilahakubercerita.wordpress.com

  7. Buat muka macam orang baru habis mengaji kat surau lepas buat salah tekel pihak lawan.
    Image source: http://icanhascheezburger.com/2009/06/28/funny-pictures-for-mess-shocked-and-hurt/

  8. ?
  9. ?
  10. ?

Sila isi tempat kosong bagi melengkapkan list Sifat semulajadi pemain Bola Sepak :)

Aku dh xde idea pulak. hahaha

3 comments:

pha is said...

bila gol, lari pusing padang macam kena denda masa kat sekolah dulu...

Nurul Afifah said...

yg nombor empat tu paling geram! takde idea utk 8 9 10. =.='

-telOrDibAsuh- said...

Haha.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...