Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, May 30, 2012

Pertama kali naik kereta Ferrari

Telor tak pernah naik kereta Ferrari lagi. Jadi kalau dapat tengok orang lain bawa kereta Ferrari pun jadi le. Lebih-lebih lagi kalau yang bawa kereta tu lain jantina. Lagi le telor nak tengok. Haha..

Okeh. Telor dah jauh sangat terpesongnya nie. Back to topic. Hehe.. Jom kite tengok bagaimana gadis ini bawa kereta Ferrari buat pertama kali dalam hidupnya. So.. cross your fingers, buckle up, we getting in the car, we hanging out. Vroomm....



Dikopi dari dailytorque

4 comments:

-telOrDibAsuh- said...

Cun awek ni. Hahah..

zulaikha mohd taib said...

awesome gilerr... :D

-telOrDibAsuh- said...

zulaikha mohd taib : yeza :)

P.Preity Petry said...

99% lelaki yang tengok video tertumpu pada dada wanita tu. 1% lagi tu gay.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...