Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Saturday, May 5, 2012

Rumah Lutsinar

Wow. Rumah lutsinar. Canggih-canggih.. Kaki skodeng mesti suke akan rumah ini. Haha..

Rumah lutsinar yang jernih ini dibina oleh syarikat Sou Foujimoto Architects dan terletak di Tokyo, Jepun.

Seperti yang telor pernah kate, kalau bende tu tak menyebabkan mulut kita ternganga luas-luas, memang bukan dari Jepun le jawabnye tu. Dah macam akuarium telor tengok rumah nie. Haha..














Dikopi dari izismile

7 comments:

Anasyg said...

Cooool

Tulus Sweet said...

kaya sgt. huhu

Miss Anisah said...

Xde privacy...

Alia Nur Jazlia said...

Coolioooo. Tapi takot pecah. HAHAHA

-telOrDibAsuh- said...

Hehe.. :-)

alin said...

cool... tapi duk umah mcm ni mata-mata sering memerhati.. apapuntakboleh

-telOrDibAsuh- said...

alin : Betul betul betul.. Hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...