Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Sunday, May 20, 2012

Kelab Basikal di China

Arkitek NL berpangkalan di Amsterdam baru-baru ini telah mengeluarkan lakaran konsep untuk bagunan baru kelab basikal di Sanya, China.

Huyyoo.. Hebat tempat basikal nie. Ini kalau tengah syok-syok telor mengayuh basikal, tiba-tiba tak dapat nak brek. Mahu jatuh tertonggeng telor kat tangga tu. Telor rase telor kena pakai basikal roda 3 baru selamat kot. Haha..










Dikopi dari mymodernmet

6 comments:

| telOrDigOreng | said...

bez ni klu main rollerblade

Sharz said...

best!! kat malaysia takde ke??

| telOrDigOreng | said...

ade tapi xde la mcmni rupenyer..kat taman cabaran putrajaya

-telOrDibAsuh- said...

Kat malaysia telor rase ada gelanggang yang macam nie. Tapi hanya untuk pelumba basikal pro sahaja. Telor rase la. Kalau salah, Im sorry.. Haha..

Eiffel Kawaii said...

alaaa..utk pro punya je???eh, dlu rasanya masa zmn 90an.roller blade tgh in.siap ada citer2 mayu psl tu lg, kn.skrg da xde

-telOrDibAsuh- said...

Betul betul betul..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...