Rakan-rakan Telordibasuh

Menu baru

Wednesday, October 17, 2012

Burung tersembunyi

Jom kali ini kita cari burung pula. Asyik cari kucing aje selama ini. Jemu la juga. Haha.. Okeh. Didalam gambar ini terdapat burung yang tersembunyi. Ade nampak tak?


Ade jumpa tak burung? Mesti tak jumpa kan. Hehe.. Kalau tak jumpa, boleh la scroll ke bawah untuk tengok jawapannya. Hehe..






































































































































































































































































































Jangan berhenti scroll. Korang kena kena scroll lagi. Haha..































































































































































































































































































































































































































Tada.. rajin korang scroll kebawah untuk tengok jawapannya. Haha..


Dikopi dari moillusions

12 comments:

bspotgurl said...

Salam. dah lama x melawat kamu! sihat tak?

cik marikh said...

cakkkkk! nampak dahhhhh...

itu pon jenoh dok scrolllllllll sampai ke bawah, gagagagagaa!

Kniedaz said...

Saya tak scrol pun dah jumpa...ehehehe

Aziz Yusof said...

cara mudah kurus tanpa perlu berlapar

iamBIG said...

hahahahaha...best main scroll....

-telOrDibAsuh- said...

Haha..

koala said...

jari saya krem..sebab scroll

alin said...

aku yang dah nampak burung tu pon, beriye je scroll sampai bawah

-telOrDibAsuh- said...

Haha..

| telOrDigOreng | said...

Xpe.. itu perasaan ingin tahu.. hehe

| telOrDigOreng | said...

Xpe.. itu perasaan ingin tahu.. hehe

| telOrDigOreng | said...

Xpe.. itu perasaan ingin tahu.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...